Sunday 8 October 2017

Free Forex Desktop Klokke


World Forex Market Times Desktop Tool (gratis) Hei, jeg skrev dette verdensmarkedsverktøyet for en stund siden og synes det er veldig nyttig. Det fungerer perfekt i min tidszone (fjell). Vennligst last ned det og gi meg beskjed hvis det fungerer i tidszonen din. gi meg beskjed nedenfor. (ikke glem å nevne tidszonen din) Jeg skrev det fordi jeg ikke kunne finne en anstendig verdensur for Forex, gratis eller betalt. Unzip og lagre til skrivebordet (eller hvor du vil ha det). Bare dobbeltklikk for å åpne. Det er ikke et installasjonsprogram, men den endelige exe-filen. PCen din kan klage fordi den er en exe-fil. Jeg har virus sjekket det før opplasting. Det er ingen utgiverinformasjon i filen, slik at PCen din vil spørre om du stoler på utgiveren. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. GMT er 1 time bak dagens London-tid. Jeg kunne legge til GMT, men jeg ville ikke at den skulle bli for rotete. Plus GMT vil være den samme som London om vinteren. Som for lokal tid. Som allerede på din PC-bar, skjønte jeg at jeg ikke behøvde å legge den på grunn av samme grunn. Jeg ville ikke forstyrre grensesnittet for mye. Men jeg er åpen, la meg få vite hva du tenker på med å ha disse 2 lagt til Forex er et Beast som vil gjerne spise deg til frokost, lunsj og middag. Forex Clock Sessions Skrevet 28. juli FOREX klokke er et viktig verktøy hver Forex-aktør må bruke for å observere forex økter på riktig måte. Hvis din strategi ikke er knyttet til et bestemt tidsintervall, og lar deg komme inn på markedet på forskjellige tidspunkter, må du ha en FOREX-klokke. Forex-markedet er det mest aktive når Forex-sesjoner overlapper. For eksempel overlapper amerikanske og europeiske FOREX-sesjoner mellom kl 12.00 og kl. Hvis du handler i tidsintervallet, må du være forsiktig, siden de sterkeste markedsbevegelsene ofte skjer i løpet av denne tiden. Motsatt er også sant. Hvis du forventer en sterk trend å begynne, forventer ikke at dette skjer ved slutten av amerikansk økt når Asia hasn8217t startet ennå. For å vite nøyaktig hvor jeg handler, bruker jeg en gratis FOREX-klokke som viser gjeldende GMT-tid, FOREX-økter, øktoverlapping og punktet der jeg handler på FOREX-sesjonens tidslinje. Denne gratis FOREX-klokken er veldig enkel, og strait-forward. Du kan laste den ned nå ved å klikke på Last ned-knappen under dette innlegget. En av mine vellykkede strategier er basert på FOREX klokke. Jeg velger de mindre aktive tidsintervallene som kalles inter-session leiligheter, og handler i kanaler på rundt 25 pips i retning av den nåværende trenden. Når øktene begynner å overlappe, og markedet begynner å bevege seg mot den nåværende trenden, forlater jeg bare posisjonen min med en etterspørselsavtale. Hver dag, denne enkle strategien lar deg samle 2 8211 3 ganger med rundt 20 pips pluss 50 8211 100 pips en gang ved å holde seg åpen i retning av den nåværende trenden. Hyperlinklargecentered linktradingsignalsfxdownload-forex-trading-software targetselfDownload gratis FOREX ClockhyperlinklargecenteredFree Desktop Clock 3 Mange brukere håper å tilpasse sine datamaskiner og denne gratis skrivebordsklokke er et godt valg å huske på. I stand til å tilby mange skins samt tilleggsfunksjoner i tillegg til tidsoppfølging alene, er dette programmet funksjonelt og ekstremt interessant. Det er ment å erstatte standard klokken som er innebygd i operativsystemet, og en nedlasting tar bare noen få øyeblikk. Når installasjonen er fullført, begynner klokken å fungere umiddelbart. Mange tilpasningsalternativer I motsetning til en standarddesign, hvorfor ikke dra nytte av temaene og skinnene som denne gratis skrivebordsklokken har å tilby. Fra stiliserte lesninger til en virkelig retro-appell, er det absolutt et design her for alle. Vær oppmerksom på at denne klokken også viser datoen ved siden av klokken. Mye mer enn en standard klokke alene Selv om denne gratis skrivebordsklokke er tiltalende i seg selv, er det andre funksjoner som følger med nedlastingen. Du vil motta en fullt tilpassbar kalender mens klokken kan synkroniseres med forskjellige atom servere fra hele verden. Enten du er ute etter å legge til litt personlighet på datamaskinen din eller du trenger dette programmet for forretningsøyemed, blir du ikke skuffet over hva som er i butikken. Forfattere gjennomgang Utviklet for å erstatte standard Windows-klokke med skinn. Gratis Desktop Clock er et veldig enkelt å bruke program utviklet for å erstatte standard Windows klokke, samtidig som det tilbyr en mengde verktøy for å forbedre hele opplevelsen. En av de beste funksjonene er hudstøtten, som i utgangspunktet lar deg tilpasse utseendet på klokken og justere det slik at det passer bedre til oppgavelinjen og skrivebordet. I tillegg til å velge en annen hud og tilpasse bakgrunnsfarger, gir innstillingsmenyen også tilgang til en tidssynkroniseringsfunksjon som gir deg muligheten til å synkronisere datamaskinens klokke med Internett-servere. Som du kan se, har Free Desktop Clock skryt av mange funksjoner, og det kan bare være gode nyheter for alle brukerkategorier, spesielt fordi alle ting er veldig intuitive og enkle å bruke.

No comments:

Post a Comment