Wednesday 18 October 2017

Forex Fabrikken Harmonisk Handel


Harmonisk handel Hei til alle forhandlere, tror jeg at teamarbeidet er nøkkelen til suksess, og ved å følge naturens kraft (fibonnacci) er døren til vår drøm. Som følge av dette, bestemmer jeg meg for å starte en ny tråd som kan bringe alle menneskene inn i denne båten ved å hjelpe hverandre med deres ekspedisjon og kunnskap. Jeg tror ved å gjøre handel med andre, vi kan skape mange millionærer. Hvis du vil bli med oss, vennligst del og feed denne tråden. Ikke la det tørke ut Også, jeg elsker å kjenne nye venner. Hvis du vil chatte eller e-post med meg, vennligst MSN eller send meg e-post her. Slik fungerer tråden: Jeg vil starte i begynnelsen ved å gi den informasjonen jeg kjenner, og jeg bruker med metatrader-programvare som harmonisk handel. Fra dag til dag, vil jeg legge inn mulig handelsportefølje i henhold til harmonisk traindg-regelen. Den som er enig eller uenig, kan legge inn ideen sin i denne tråden og hjelpe oss alle til å lære den bedre måten å lese et diagram på, eller gi den bedre muligheten jeg ikke fant. Fundamental vil vi bruke: Vi vil bruke pivot punkt, lysestake, tom demark trendlinje, harmonisk mønster og cci 6, 14, 50 som vår kartoppsett. Noen ganger vil dagen eller wkly-pivoten også være involvert. I vedlegget finner du et fullstendig kart over harmonisk mønster, grunnleggende oppføring av harmonisk handels eBook. Metatrader indikatorer for TD TL, Zup v61 (harmonisk mønster), lysestake, pivot punkt og malen jeg bruker. Også profilen jeg allerede opprettet for å skanne flere tidsrammer og paris med bare et klikk. Handelstimer og par: Jeg vil fokusere på 15, 60, 240 og dagtid og finne mulig mulighet ved søndag kl. 17.00 og 9. Parene jeg skal skanne hele tiden, er EURUSD, GBPUSD, USDCHF, EURGBP, USDCAD, USDJPY, AUDUSD, EURCHF, EURJPY, CHFJPY og NZDUSD. La jobbe sammen TEAM. Vi kan gjøre drømmen vår til virkelighet Ble medlem Jun 2007 Status: Pattern Trader 33 Innlegg Her er en lavrisiko kort inngang på GBPUSD. Som du kan se, er C også psykologisk motstand ved 2000, jeg gikk inn kort på 1,9985 og målet mitt ville være potensiell D-ferdigstillelse på 1.272.707 som også ville være en ABCD på rundt 1,9490, jeg vil stanse stopp når den beveger seg ned og hvis det gjør det til D-ferdigstillelsen, vil jeg gå inn lenge på det tidspunktet. Mitt stopp er 2.0148. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Her er en lavrisiko kort inngang på GBPUSD. Som du kan se, er C også psykologisk motstand ved 2000, jeg gikk inn kort på 1,9985 og målet mitt ville være potensiell D-ferdigstillelse på 1.272.707 som også ville være en ABCD på rundt 1,9490, jeg vil stanse stopp når den beveger seg ned og hvis det gjør det til D-ferdigstillelsen, vil jeg gå inn lenge på det tidspunktet. Mitt stopp er 2.0148. diagrammet ser bra ut. anerkjennelsen er fantastisk. bare hold par pt i tankene for å gjøre oppføringen sterkere. etter min mening vil jeg vurdere trendlinje, pivotpunkt, lysestake som nøkkel for å bekrefte omvendt pt. Eksempel: Hvis GBPUSD ender opp som twiz topp, rett ved pivot punkt, med trendline hold, er det trippelbekreftelse for oppføringen. Fortsett godt arbeid. Jeg vil prøve å legge inn noen diagram neste uke etter at jeg har oppgradert datamaskinen min på dette punktet, kan vi prøve hver eneste måte å finne ut hvordan du bekrefter oppføringen sammen. Fortsett godt arbeid. johntsai, takk for at du peker på de tilføyde oppføringskriteriene. Jeg bruker vanligvis pivotpoeng og er i ferd med å finne ut nøyaktig hvordan de jobber på plattformen min. Jeg bruker GFT og de sendte meg en pivot point indikator som ble gjort, men prøver fortsatt å finne ut hvordan de skal brukes. Det ser ut til at du kan velge en tid hvor du vil at pivotene skal startes fra, jeg er ikke kjent med dette, jeg antar det har å gjøre med 24-timers markedet og hvilken økt du handler. Vet du hva den vanlige starttiden er, takk. Pippiper Pippiper: fred. fred: johntsai, takk for at du peker på de tilføyde oppføringskriteriene. Jeg bruker vanligvis pivotpoeng og er i ferd med å finne ut nøyaktig hvordan de jobber på plattformen min. Jeg bruker GFT og de sendte meg en pivot point indikator som ble gjort, men prøver fortsatt å finne ut hvordan de skal brukes. Det ser ut til at du kan velge en tid hvor du vil at pivotene skal startes fra, jeg er ikke kjent med dette, jeg antar det har å gjøre med 24-timers markedet og hvilken økt du handler. Vet du hva den vanlige starttiden er, takk. Pippiper 1. Markedet starter fra søndag 16:00 EST til fredag ​​16:30 EST. 2. hva er jeg 3. jeg bruker meta trader plattform som lett kan plugge inn noen indikator og back testing funksjonen. filen vedlegget på den første av tråden var fra det. Hvis du vil prøve denne plattformen, er dette nettstedet: interbankfx og her er lenken for å laste ned plattformen interbankfxtradingtoolsibfxgps. php 4. Den beste tradingtiden er Longdon aksjemarked og New York aksjemarked åpentid. de er 00: 00PST og 0530PST. mesteparten av handlingen er tatt i løpet av 2100PST-1300PST. 5. Jeg bruker alltid indikator for å koble til svingpunktet. Jeg har også formel for å beregne dem hvis du vil gjøre dem for hånd. tiden for å beregne svingpunktet er fra 1700PST til 1700PST for daglig sving. Søndag 1600EST til Søndag 1600EST for ukentlig pivot. tiden for å lukke markedet og daglig stearinlys er avhengig av megleren. hver megler er forskjellig. bare velg når er det daglige eller wekly stearinlys nær å beregne dem. ellers bare bruk pluggen i. johntsai left14744471. markedet starter fra søndag 16:00 EST til fredag ​​16:30 EST. 2. hva er jeg 3. jeg bruker meta trader plattform som lett kan plugge inn noen indikator og back testing funksjonen. filen vedlegget på den første av tråden var fra det. Hvis du vil prøve denne plattformen, er dette nettstedet: interbankfx og her er lenken for å laste ned plattformen interbankfxtradingtoolsibfxgps. php 4. Den beste tradingtiden er aksjemarkedet åpent og New York aksjemarkedets åpningstid. de er 00: 00PST og 0530PST. mesteparten av handlingen er tatt i løpet av 2100PST-1300PST. 5. Jeg bruker alltid indikator for å koble til svingpunktet. Jeg har også formel for å beregne dem hvis du vil gjøre dem for hånd. tiden for å beregne svingpunktet er fra 1700PST til 1700PST for daglig sving. Søndag 1600EST til Søndag 1600EST for ukentlig pivot. tiden for å lukke markedet og daglig stearinlys er avhengig av megleren. hver megler er forskjellig. bare velg når er daglig eller stearinlys nær å beregne dem. ellers bare bruk pluggen. Etter at jeg hadde postet den siste meldingen, gikk jeg og lastet ned MT4 fra FX, de skulle ha en ubegrenset demo-konto, så jeg registrerte meg og installerte pivot-punktet mq4 som du hadde i zip-filen. Jeg har litt problemer med dem, hva er Pivot Display Value ex4 Hvorfor er det en mq4 og en ex4 for hver av pivotene jeg installerte bare de daglige, ukentlige og månedlige pivotene. De ser ut til å fungere bra, jeg må laste dem på hvert diagram, men det er en måte jeg kan få dem til å dukke opp automatisk når jeg åpner et nytt diagram. Jeg er ikke kjent med MT4, jeg bruker Dealbook 360 for min kartleggingsplattform , megler GFT tilbyr det gratis, vel, de belaster deg ikke lenger, men spredene gjør opp for det, lol. Plattformen er veldig sammenlignbar med Esignal, den har til og med en egen applikasjon for å lage indikatorer, jeg må kanskje lære å kode slik at jeg kan gjøre noen. Jeg vil bruke MT4 til å sammenligne svingingene med kartplattformen min for å sikre at jeg setter dem riktig opp. Ha en fin helg. Pippiper: fred. fred: takk for spørsmålet. .707. 886 1.272 er ikke noe viktigere enn det vi sier er et .50 eller .618 eller .786, det som er viktig er rasjonen sammenflytelse, som er det punktet der fibrene møtes. Hvis du oppdager jo dypere retracement, jo mindre er risikoen, mine regler er at den må komme til minst 50 fibrene i X til A-beinet og minst 50 av A til B-beinet. Noen ganger kan jeg til og med ta med en 1.414 om nødvendig. Håper dette hjelper. Pippiper: fred. fred: Ratios amp Harmonics: en annen måte å handle Hello Traders, les innledningen nedenfor og start deretter på dette innlegget forexfactoryshowthre. 95post8722695 Dette vil spare deg for fjellene med tiden å gå gjennom hundrevis av sider. Jeg gjør noe spesielt her. Takk skal du ha. I8217m Mr. Pip Jeg er en fulltidshandler og handelskvoter og harmonikere. I8217m starter denne tråden med det formål å gi litt innsikt i temaet for forhold og harmonisk handel. Jeg forstår at dette er en forhåndsmetode for handel, men la ikke noe som påvirker vår evne til å lære av denne handelsformen. Jeg vil ikke gi deg noen CV om hvor lenge I8217ve har handlet, og jeg vil heller ikke svare på spørsmål om resultatene mine, hvor mange pips jeg gjør per uke og alle de andre spørsmålene som følger med. Let8217s forstår at mitt resultat ikke vil være lik din og derfor er irrelevant for formålet med denne tråden. Resultatene har mer å gjøre med handelsmannen da systemet handles. Du vil enten se verdi eller du vant8217t. Hvis du gjør god pinne rundt, kan vi lære av hverandre. Dette er en uendelig reise, og læring bør alltid være 1 på din prioriteringsliste. Dette systemet er basert på pris handling, forhold og harmoniske. Ingen indictors vil bli lagt til eller brukt. Vennligst ikke legg inn noen som de ikke er en del av dette systemet. Alle handelsmenn og deres ideer fortjener den største respekten, og det er den eneste regelen for nå. Som nevnt er jeg en fulltidshandler og mitt fokus vil være på min handel først. Jeg vil etter at min handel er ferdig for dagen, kom hit for å poste og svare på spørsmål. Gi meg beskjed hvis det er interesse for harmoniske og forhold så jeg kan fortsette på reisen vår. Jeg er velkommen og roper ut alle harmoniske og forholdshandlere til å delta og poste. Jeg ønsker alle de aller beste i alle dine bestrebelser. Jeg vil gjerne takke Kilian19 for den fantastiske jesteren for å opprettholde en sommerbok for mitt viktigste innlegg. Dette er en flott referanse for oss alle. Mange takk igjen. Hvis du ikke klarer å planlegge, planlegger du å mislykkes. Ble medlem Jul 2010 Status: Handel hva du ser 5.169 Innlegg Hva er markedsovertoner Er det mulig at markedene ikke blir tilfeldige Svaret er ja det er ikke noe tilfeldig om dette eller noe annet marked eller instrument du ønsker å handle. Harmonics er prosessen med å identifisere market8217s rytme eller dens puls hvis du vil og utnytte alle muligheter. Det er visuelle hendelser som har tendenser til å gjenta seg igjen og igjen. Det er vår jobb som diagramteknikere å identifisere dem og handle med dem. Prinsippene for harmoniske og forholdstall har ingen grenser. De kan brukes på et hvilket som helst instrument eller tidsramme. Vi vil fjerne myten fra begrepet 8220noise8221 og lære å fokusere på det eneste som betyr noe på et diagram, PRIS. Hvis du ikke klarer å planlegge, planlegger du å mislykkes. Jeg er ikke i tråd med bølteori. Hele greia åpner opp for subjektivitet som er et aspekt jeg har fjernet fra min handel. Vi vil diskutere svinger, men prosessen har blitt forenklet. Jeg holder ting enkelt fordi jeg tror det er i vår natur å komplisere alt. Jeg handler det jeg ser ikke hva jeg synes. Vi vil begynne prosessen med å identifisere på et diagram der det tas beslutninger. Vi jager ikke pris rundt vi venter på at den kommer til oss. Dette legger til verdien av oppsettet fordi den validerer vår analyse. PRZ (prisomvendelsessoner) er magiske steder du kommer til å elske. Hvis du ikke klarer å planlegge, planlegger du å mislykkes. Ble med jul 2010 Status: Handel hva du ser 5.169 Innlegg Let8217s snakker om områder av sammenløp. Konfluensjonsområder er der handelsbeslutninger gjøres. På disse områdene blir dekket dekket og andre åpnes. De er langt de beste områdene for høy sannsynlighet for handelsoppsett. Det er en kombinasjon av ulike tekniske verktøy som legger stor styrke i den avgjørende karakteren av prisbevegelsen. Jo flere elementer som møtes på et bestemt sted, og desto sterkere blir det for pris å overvinne. Prisen tar ofte veien for minst motstand. Markedet er hva det er, den kollektive summen av deltakerne. Det er umulig for enhver person å tenke hva en handelsmann tenker mye mindre millioner som handler det. Det er en følelsesmessig maskin styrt av de 2 mest grunnleggende menneskelige følelsene frykt og grådighet. Confluence hjelper oss med å identifisere hvor handelsmenn kollektivt har størst sannsynlighet for å gjøre disse beslutningene med enestående presisjon. Tabellen under viser kraften i sammenløp. Hva er involvert i områder av sammenløp SupportResistance, Fib Ratios, Fib Ext. Harmoniske mønstre og til tider trendlinjer. Vi bygger alltid en sak for oppføring. Det må alltid være grunn til å komme inn i en handel. Hvis du ikke kan svare på hvorfor du vil ta denne handelen, bør du ikke ta den handelen. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Kan snakke om områder av sammenløp. Konfluensjonsområder er der handelsbeslutninger gjøres. På disse områdene blir dekket dekket og andre åpnes. De er langt de beste områdene for høy sannsynlighet for handelsoppsett. Det er en kombinasjon av ulike tekniske verktøy som legger stor styrke i avgjørelsen av prisbevegelsen. Jo flere elementer som møtes på et bestemt sted, og desto sterkere blir det for pris å overvinne. Prisen tar ofte veien for minst motstand. Hei Mr Pip Gratulerer med å starte tråden din. Jeg håper det tiltrekker seg mye interesse. Jeg hadde akkurat samme PRZ som du dette er. Det var mye sammenheng i 1.3250-området i dag. Beste handel av dagen. Veldig imponerende hvordan harmoniske forhold kan projisere hvor PA har stor sannsynlighet for reversering. Jeg har fulgt forhold og harmoniske i et par uker, og dette skjer hver dag Jeg gleder meg til å følge tråden din. Jeg bidrar til tråden så godt jeg kan. Ble medlem Jul 2010 Status: Handel hva du ser 5.169 Innlegg Jeg forventer ikke at du forstår dette ennå, men jeg liker å vise diagrameksempler. Jeg vil bare at du skal se sammenfløjen. Når og hvis prisen kommer til PRZ, vil markedet bli overkjøpt, og det er rett og slett for mange hindringer for pris å overvinne. Jeg vil ikke forvirre deg med fancy tilbud og etterspørsel terminologi og vil holde ting enkelt for de nyere folkene her. Forventningen er for svakhet å gi vei til styrke. Bjørnene vil vente her for en mulighet til å ta pris lavere. Veien med minst motstand vil trolig seire. Don8217t fokus på dette mønsteret for mye vil bare vise deg et nåværende eksempel på sammenføyning ved et mønsterutføringspunkt. Vi vil komme inn i mønstre og harmonier senere. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hei Mr Pip Gratulerer med å starte tråden din. Jeg håper det tiltrekker seg mye interesse. Jeg hadde akkurat samme PRZ som du dette er. Det var mye sammenheng i 1.3250-området i dag. Beste handel av dagen. Veldig imponerende hvordan harmoniske forhold kan projisere hvor PA har stor sannsynlighet for reversering. Jeg har fulgt forhold og harmoniske i et par uker, og dette skjer hver dag Jeg gleder meg til å følge tråden din. Jeg bidrar til tråden så godt jeg kan. Flott å høre det Bary, jeg ser frem til ditt bidrag. Konfluens er så nær en krystallkule som du kan få. Det overrasker meg til denne dagen og det er den eneste måten jeg handler på. Hvis du ikke klarer å planlegge, planlegger du å mislykkes. Jeg forventer ikke at du forstår dette ennå, men jeg liker å vise diagrameksempler. Jeg vil bare at du skal se sammenfløjen. Når og hvis prisen kommer til PRZ, vil markedet bli overkjøpt, og det er rett og slett for mange hindringer for pris å overvinne. fontCalibrisize3 Jeg vil ikke forvirre deg med fancy forsyning og etterspørsel terminologi og vil holde ting enkelt for de nyere folkene her. Forventningen er for svakhet å gi vei til styrke. Bjørnene vil vente her for en mulighet til å ta pris lavere. De. Jeg så ikke det slagmønsteret. Kjenner dem ikke så bra ennå. Heres hva jeg hadde før du postet ditt diagram wbat mønster. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) HarmonicsTrader finner og handler 22 forskjellige harmoniske mønstre som: Gartley-mønsteret Butterfly-mønsteret Krabbe-mønsteret Bat-mønsteret Det kypre mønsteret ABCD-mønsteret 5-0-mønsteret. HarmonicsTrader er designet og optimalisert for EURUSD H1, men den kan brukes på et hvilket som helst instrument eller tidsramme. HarmonicsTrader bruker den berømte gratis ZUP-indikatoren. ZUP-indikatoren ble utviklet av Eugeni Neumoin a. k.a. NEN og har bevist sin suksess. Prestasjons verifisert HotForex Live-konto. Standard instillinger. Kontoaktivitet på 200: 1 Konto inaktiv siden august 2016 på grunn av endrede FSMA-forskrifter. Se ny Live-konto under Verified Ikon Finance Live-konto. Nytt siden slutten av august 2016 Standardinnstillinger. Konto-innflytelse på 100: 1 Tilbakeprøve på 3 år fra 4. februar 2013 til 4. februar 2016. Åpne priser bare fordi HT virker på slutten av stearinlyset EURUSD H1 Standardinnstillinger som av versjon 3.4.2 Konto størrelse på 1000 Euro, innflytelse av 300: 1 - Fast masse Størrelse på 0,1 lot - Progressiv Lotstørrelse på 5 av gratis Margin Enkel å installere Fungerer ut av boksen Fullt automatisert sett og glem Handler 22 forskjellige harmoniske mønstre Detaljerte brukerhåndbok Egnet for alle kontoer, store eller små Adaptere tilpasses automatisk mye størrelse til konto størrelse GRATIS levetid oppdateringer og støtte FIFO-kompatibel Watch HarmonicsTrader i aksjon Din nettleser støtter ikke videotaggen. Vennligst oppdater nettleseren din. Du kan også laste ned Forex Economic Calendar Indicator i en separat installasjonsfil WaltShowNewsv2.7 - Laster automatisk Forex Economic Calendar - Kan DisableEnable AutoTrading på MT4-plattformen på forhåndsdefinerte tider - Tegner vertikale linjer på diagrammet på tidspunktene for Forex Economic News - Varsel før nyheter på en forhåndsinnstilt tid - E-post før Nyheter på en forhåndsinnstilt tid - Varsel på mobilen din før Nyheter på en forhåndsinnstilt tid - Viser tid igjen til neste Forex Economic News-begivenhet - Beregner automatisk alle tidsforskjeller - Valuta til displayet kan velges - Viktigheten av nyheter kan filtreres - Viser nyheten på mus-over - Og mer Få lisens Nå kan du kjøre HarmonicsTrader på demo-kontoer Ta trinn 3 for live-konto Hvor mange Live and Demo-kontoer kan jeg bruke HarmonicsTrader med med En lisens (som er for livet) kan du kjøre HarmonicsTrader samtidig på et ubegrenset antall demo kontoer og på en live-konto. - Live konto: Aktiver EA for det livekontonummeret du vil bruke det ved å skrive inn informasjonen i aktiviseringsskjemaet. Du kan endre dette så ofte du vil. - Demo-kontoer: Aktivering er ikke nødvendig for Demo-kontoer, men etternavnet til eieren av den (de) demokontoen (e) må samsvare med det registrerte etternavnet på filen som er gitt for å få lisensen. Trenger jeg å få lisens til å kjøre HarmonicsTrader i Strategy Tester Nei, du ikke. Du kan teste så lenge du vil. En lisens er bare nødvendig for Demo og Live-kontoer. (se forrige spørsmål) Hvorfor trenger jeg å få lisens til å kjøre HarmonicsTrader på demo-kontoer Det var ikke alltid så, men folk utnyttet dette privilegiet for å kopiere handler fra deres gratis demo-konto til deres Live-konto. Kan jeg bruke HarmonicsTrader på hvilken som helst tidsramme eller instrument Ja, det kan du, men det anbefales å først teste dette i strategistesten fordi EA ble optimalisert for EURUSD-paret H1-tidsrammen. Kan jeg sette andre indikatorer på diagrammet Ja, men sett ikke den medfølgende ZUPv113wsv63HT indikatoren på diagrammet fordi den allerede er lastet av HarmonicsTrader. Vil andre EAer eller manuell handel forstyrre HarmonicsTrader nr. Samtidig med andre EAer eller manuelt handel vil ikke forstyrre HarmonicsTrader, forutsatt at det magiske nummeret (brukes bare av EAs) er forskjellig. Hvor ofte handler HarmonicsTrader Noen ganger 2 ganger om dagen, og noen ganger ikke for noen få uker, men i gjennomsnitt handler HarmonicsTrader litt mindre enn en gang i uken. Hva om det er åpne posisjoner og jeg lukker MT4-plattformen Hvis MT4-plattformen av en eller annen grunn er lukket, vil HarmonicsTrader bare starte å administrere disse stillingene igjen når plattformen gjenåpnes. Når jeg legger HarmonicsTrader på diagrammet, ser jeg ingen mønstre. Hvordan vet jeg at det fungerer? Se i øverste venstre hjørne av diagrammet. Hvis du ser Lisens OK, og det er ingen feilmelding, varslings - eller feilmeldinger i fanen Eksperter, jobber HarmonicsTrader og venter bare på at neste mønster vises. Jeg får en feil: Kan ikke laste bibliotek x. dll-feil 126. Hva må jeg gjøre Betyr at operativsystemet mangler noen nødvendige filer. Last ned og installer Microsoft Visual C 2010 Redistributable Package (x86). Dette bør løse problemet. Når jeg kjører EA i Strategy Tester, får jeg en feil: Vennligst sjekk Tillat DLL-import. EA kan ikke kjøre., Selv om EA går bra når jeg legger det på et diagram. Hvordan kan dette være Tillat tillat DLL-import på den vanlige fanen når du legger HT på et diagram, aktiverer ikke dette for hele MT4-plattformen. Du må gjøre dette i MT4-alternativene. Gå til ToolsOptions Expert Advisors-fanen - sjekk Tillat DLL-import. (se side 4 i brukerhåndboken) Start nå MT4-plattformen. Hva om jeg har flere spørsmål Det er en detaljert brukerhåndbok inkludert i oppsettsfilen. Så vær så snill å laste ned og installere HarmonicsTrader, og denne brukerhåndboken blir plassert på skrivebordet ditt. Hvis du fortsatt har spørsmål etter å ha gått gjennom denne brukerhåndboken, vennligst kontakt meg, og jeg vil gjerne svare på dem. SITE DISCLAIMERS OG SERVICEVILKÅR Informasjonen på dette nettstedet er kun til undervisningsmessige formål. HarmonicsTrader gir ikke råd eller er kvalifisert eller lisensiert for å gi økonomisk rådgivning. Du må søke veiledning fra dine personlige rådgivere før du handler på denne informasjonen. Handel kan føre til tap. Vi tar ikke ansvar for eventuelle tap du måtte pådra deg. Ikke invester mer enn du har råd til å tape. Ved å gå inn på nettstedet vårt, eller kjøpe vår ekspertrådgiver, samtykker du i å holde eierskap, prinsipper, ledere og alle tilknyttede selskaper og tilknyttede selskaper av HarmonicsTrader skadesløs for alle tapene du måtte ha på grunn av å kjøpe og bruke HarmonicsTrader-handelssystemet. Bruken av vårt system eller kjøp av dette produktet utgjør aksept av denne brukeravtalen. Dette nettstedet anbefaler ikke eller støtter noen bestemt handelssystem eller metode. Vi anbefaler at du undersøker alle handelssystemer, metoder og strategier grundig. HarmonicsTrader vil utstede en full refusjon til 30 dager fra kjøpet dersom kunden ikke er fornøyd. Det anbefales imidlertid å først laste ned og evaluere HarmonicsTrader EA i MT4 Strategy Tester før du kjøper en lisens. PRIVACY POLICY På HarmonicsTrader er vi forpliktet til å beskytte ditt privatliv. Våre personlige opplysninger vil bli lagret på en sikker måte. HarmonicsTrader selger ikke, handler eller leier dine personlige opplysninger til andre. Hva vi gjør med informasjonen vi samler Vi bruker informasjonen vi samler om deg bare for å gi bedre service, og for å kunne betjene dette nettstedet. Vi kan også bruke informasjonen vi samler til å varsle deg om viktige funksjonalitetsendringer på nettstedet eller nye tjenester. Vi vil ikke misbruke dette privilegiet. Ved initialisering av HarmonicsTrader EA utføres en lisenskontroll mot informasjonen du sendte inn på aktiveringssiden. Endringer i denne policyen Ved å bruke nettstedet vårt samtykker du i innsamling og bruk av denne informasjonen av HarmonicsTrader. Hvis vi bestemmer oss for å endre vår personvernpolicy, vil vi legge inn disse endringene på denne siden, slik at du alltid er klar over hvilken informasjon vi samler inn, hvordan vi bruker den, og under hvilke omstendigheter vi avslører det. NFA og CTFC Required Disclaimers Trading på valutamarkedet er en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Men før du bestemmer deg for å delta i valutahandel (FX), bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Ikke invester penger du ikke har råd til å tape. Forex, futures og opsjonshandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i Forex, futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et bud på BuySell Forex futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Det er stor eksponering for risiko i enhver valutatransaksjon. Enhver transaksjon som involverer valutaer innebærer risiko, inkludert, men ikke begrenset til, potensialet for å endre politiske og økonomiske forhold som kan vesentlig påvirke prisen eller likviditeten til en valuta. Mer over betyr det at FX-handel medfører at enhver markedsbevegelse vil ha en like proporsjonal effekt på dine deponerte midler. Dette kan fungere mot deg så godt som for deg. Muligheten er at du kan opprettholde et totalt tap av innledende marginfond og være pålagt å sette inn ekstra midler for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke møter noen marginanrop innen foreskrevet tid, vil din stilling bli likvidert og du vil være ansvarlig for eventuelle tap. Investorer kan redusere risikoeksponeringen ved å benytte risikoreduserende strategier som stop-loss eller limit orders. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES.

No comments:

Post a Comment