Thursday 12 October 2017

Al Bekker Trading System


Noen studerer Al Brooks Pris Handlingskurs Kommersiell medlem Ble medlem Jan 2007 1.063 Innlegg Jeg har nylig sett flere videoer på Al Brooks pris handlings kurs og var imponert over hans ingen nonsens tilnærming til å tolke pris handling. Jeg var nysgjerrig om noen der ute har tatt kurset og hva du tenkte på det. Jeg vurderer å kjøpe kurset, men som med de fleste kurs, liker jeg ikke prislappen. Jeg har allerede betalt for mye penger og tatt mange kurs som har utgjort nøyaktig null. Jeg lurer på om du har tatt kurset hva du tenkte på det, og hvis du tror det var verdt prislappen. Ble med i jul 2009 Status: Handel. Anmeldelse. Forbedre 986 innlegg Jeg har nylig sett flere videoer på Al Brooks prishandlings kurs og var imponert over hans no-nonsense tilnærming til å tolke pris handling. Jeg var nysgjerrig om noen der ute har tatt kurset og hva du tenkte på det. Jeg vurderer å kjøpe kurset, men som med de fleste kurs, liker jeg ikke prislappen. Jeg har allerede betalt for mye penger og tatt mange kurs som har utgjort nøyaktig null. Jeg lurer på om du har tatt kurset hva du tenkte på det, og hvis du tror det var verdt prisen. Ærlig - Al er et geni og har en enestående forståelse av markedet. Han har et system som dekker alle faser i markeds syklusen, slik at det er komplisert og ganske vanskelig å følge. Jeg er omtrent 34 av veien gjennom hans videokurs og jeg begynner å forstå hvordan han tenker og handler - men etter min mening er kurset mye lengre enn det må være og ikke så klart som det kunne være. Du må kanskje også se på videoene et par ganger for fullt ut å forstå hva de prøver å formidle, og det er en stor tid investering. Han fokuserer også mest på 5-minutters diagrammet - men i hans forsvar er konseptene universelle, og han går gjennom noen daglige diagrammer. Hvis du er bekymret for kostnader, har han 3 bøker som dekker det samme materialet, men Ive hørte at de også er ganske vanskelig å følge i deler. Alt i alt Id si det definitivt verdt kjøpesummen. Jeg har nylig sett flere videoer på Al Brooks pris handlings kurs og var imponert over hans ingen nonsens tilnærming til å tolke pris handling. Jeg var nysgjerrig om noen der ute har tatt kurset og hva du tenkte på det. Jeg vurderer å kjøpe kurset, men som med de fleste kurs, liker jeg ikke prislappen. Jeg har allerede betalt for mye penger og tatt mange kurs som har utgjort nøyaktig null. Jeg lurer på om du har tatt kurset hva du tenkte på det, og hvis du tror det var verdt prisen. Hei, denne boken er en av de beste brikkene på handel Ive sett i de siste 10 årene. Vel verdt pengene. Dermed mener jeg følgende. I tilfelle av en tyrestrøm trekker han først en linje over høyene, så en parallell (forutsatt at den passer) over lavene. Dette er akkurat det motsatte av hvordan jeg tegner dem. Er dette faktisk tilfellet, eller tolket jeg bare feil. I videoen så jeg at han ikke forklarte det i det hele tatt så jeg bare hvordan han trakk linjene og konkluderte med det fra det jeg så. Generelt for en tyretrening trekker han en trendlinje over lavene, og antar at den passer til en parallelllinje over høyene - men noen ganger strekker parallelllinjen over høyden tilbake i tiden lenger enn trendlinjen over den lave (som også gjør det lenger). Ærlig - Al er et geni og har en enestående forståelse av markedet. Han har et system som dekker alle faser i markeds syklusen, slik at det er komplisert og ganske vanskelig å følge. Jeg er omtrent 34 av veien gjennom hans videokurs og jeg begynner å forstå hvordan han tenker og handler - men etter min mening er kurset mye lengre enn det må være og ikke så klart som det kunne være. Du må kanskje også se på videoene et par ganger for fullt ut å forstå hva de prøver å formidle, og det er en stor tid investering. Han også. Har du fullført videokurset siden mars Jeg bestemmer meg for å kjøpe de tre bøkene eller gjøre kurset, men jeg vet at jeg lærer bedre gjennom audiovisuelt enn å øyne øynene for å lese (og finne ut illustrasjonene). Liker å høre tilbakemelding fra andre tilhenger også, og om mulig noen intelligent sammenligning med Chris Lori eller Lance Beggs lære. Jeg har bare lest sin første bok, Les prisdiagrammer bar for bar. Jeg forstår at de nyeste 3 bøkene fra 2012 er quotbetterquot skrevet enn hans første 2009 bok. Under alle omstendigheter er jeg på vei til videokurset (27 timer lang) nevnt i denne tråden. Har du fullført videokurset siden mars Jeg bestemmer meg for å kjøpe de tre bøkene eller gjøre kurset, men jeg vet at jeg lærer bedre gjennom audiovisuelt enn å øyne øynene for å lese (og finne ut illustrasjonene). Liker å høre fra tilbakemelding fra andre følgere også. Jeg har bare lest sin første bok, Les prisdiagrammer bar for bar. Å være ærlig måten boken legges ut er en katastrofe og ekstremt vanskelig å følge. Han skriver om ting og gir eksempeldiagrammer, og du har ingen anelse om hva han snakker om. Problemet er at forklaringer kommer senere i boken, og de er fortsatt ikke veldig klare. Jeg anser meg selv ganske intelligent, men på den første gjennomgangen, var hodet mitt knust og jeg klarte å absorbere veldig lite. Andre lest og jeg absorberte mer, men fortsatt bare en brøkdel. Fra det jeg har lest andre steder, dekker 3 bokseriene mye de samme tingene som sin første bok, men mer detaljert og litt enklere å følge. Boken er vel verdt pengene, men bare hvis du er forberedt på å sette inn tid, innsats og konsentrasjon. Hvis du vil ha en lett å følge systemmetode som gjør deg til en superhandler, vil du ikke finne den i boken hans. Men hvis du gjør innsatsen, vil boken sikkert gjøre deg til en bedre handelsmann selv om du bare absorberer 5. Vennligst ikke PM meg med kodingsforespørsler Har du fullført videokurset siden mars Im bestemmer mellom å kjøpe de tre bøkene eller gjør kurset, men jeg vet at jeg lærer bedre gjennom audiovisuelt enn å strekke øynene for å lese (og finne ut illustrasjonene). Liker å høre tilbakemelding fra andre tilhenger også, og om mulig noen intelligent sammenligning med Chris Lori eller Lance Beggs lære. Jeg forstår at de nyeste 3 bøkene fra 2012 er quotbetterquot skrevet enn hans første 2009 bok. Uansett, jeg går for video-kurset (27 timer lang) nevnt i dette. Jeg har ikke lest bøkene så kan ikke kommentere. Selv om han kan være et geni, er en forferdelig lærer og hans metode ekstremt komplisert. Jeg gikk bort med en mye mer solid plan etter å ha lest Lance Beggs bøker, selv om han med Lance Beggs dekker langt færre scenarier. Hvis du har sett noen av Al Brooks youtube videoer og kom til slutten og sa, ja, jeg forstår hva han prøver å lære, Id kjøper hans videoer. Hvis du er en mer avansert trader, går Id med Al Brooks. Ble medlem Aug 2013 Status: Så lei meg for alltid å svare sent 506 Innlegg Startet å studere al brooks kurs siden 2 uker, ser på som 3 eller 4 videoer hver dag, og jeg er helt enig med TheMaxx, det er virkelig vanskelig å forstå hva han vil si, han snakker om sunn fornuft og handel generelt ved hjelp av pris handling Så du må være 1000 fokusert på å bære med ham. Folk kalte meg alltid den klare i nabolaget, men etter å ha sett et par av disse videoene, begynte jeg å tvile på det. Endelig ord: det er verdt pengene hvis du skal gi tid og krefter for å forstå det. lykke til Så lei meg for alltid å svare sent Men jeg fikk 2 stillinger Ble medlem Nov 2010 Status: Medlem 5 Innlegg Jeg har alle 4 Brooks-bøkene. Jeg har hans videokurs. Videokurset er enkelt å følge. Det er et bra sted å starte hvis du prøvde bøkene og fant dem vanskelig å forstå. Videokurset holder seg til det grunnleggende. Det er den beste verdien av enhver trading kurs som gjør det veldig billig i forhold til hva du får. Du vil sannsynligvis ønske å følge opp med volumet sett med bøker. Det vil gå inn i mer detalj. 3-volumet sett er mye, mye bedre enn den opprinnelige boken. Den har mange eksempler som er godt forklart. Språket er enklere å følge. Hverken vil gjøre deg til en konsekvent lønnsom handelsmann. Det kommer fra innsiden. Men når du forstår deg selv med hensyn til handel, vil de få deg til å lese prishandling som proffene. Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 540 Innlegg Hei alle, jeg har nylig sett flere videoer på Al Brooks pris handlings kurs og var imponert over hans ingen nonsens tilnærming til å tolke pris handling. Jeg var nysgjerrig om noen der ute har tatt kurset og hva du tenkte på det. Jeg vurderer å kjøpe kurset, men som med de fleste kurs, liker jeg ikke prislappen. Jeg har allerede betalt for mye penger og tatt mange kurs som har utgjort nøyaktig null. Jeg lurer på om du har tatt kurset hva du tenkte på det, og hvis du tror det var verdt prislappen. Takk. Hei. hvis du ikke bryr meg om å spørre. hvor mye har du brukt på handelsbøker og kurs Hei alle, jeg har nylig sett flere videoer på Al Brooks prishandlings kurs og var imponert over hans no-nonsens tilnærming til å tolke pris handling. Jeg var nysgjerrig om noen der ute har tatt kurset og hva du tenkte på det. Jeg vurderer å kjøpe kurset, men som med de fleste kurs, liker jeg ikke prislappen. Jeg har allerede betalt for mye penger og tatt mange kurs som har utgjort nøyaktig null. Jeg lurer på om du har tatt kurset hva du tenkte på det, og hvis du tror det var verdt prislappen. Takk. Start med sin første bok, og hvis det er greit for deg, så kjøp videoene. Al Brooks handler om enkel prishandling, men forklarer noen gode triks som feil og mislykkede feil. Hans grunnleggende regler er ganske enkle og enkle å forstå. Dessverre er de for trending markeder og i hvert fall for forexen kunne ikke brukes nå. Jeg vet ikke om indeksene. Optimal Forex Solutions Om Al Brooks Jeg er en prishandler som tok år å finne ut hvordan man kan handle konsekvent lønnsomt, og jeg forstår hva handelsmenn går gjennom for å oppnå sitt mål om å tjene penger. Jeg er en sterk fortaler for individuelle handelsmenn og vil lære deg hvordan du kan tjene penger på nettet som en profesjonell. Jeg tror at min 30 års erfaring i dag og min handelskurs gir en flott mulighet til å hjelpe deg med å nå målet ditt. Du kan lese mer på Om Al Brooks-siden. Brooks Trading Course 499 36 timers videokurs har 53 moduler slik at handelsmenn kan studere ett område av gangen. Du trenger ikke å vite alt for å tjene penger, selv om jo mer du vet, jo mer penger du står for å gjøre. Finn noe som fungerer, handel komfortabelt, og bygge derfra. Målet er å bli bra. Å komme seg fort er mindre viktig. Les mer på siden Kursinnhold. Nyt kurs før lanseringspris kun 349 for komplett kurs samt kommende ny kursoppdatering og verdiskapende tillegg. Pris Handling Trading Min gratis 25 kapittel Slik handler Handelshøyskolehåndboken deg for å lære å tjene penger som en profesjonell ved å bruke prishandlingshandel, og jeg baserte den på materialet i Brooks Trading Course, mine fire bøker og hva jeg sier hver dag i min handel rom. Trading Room Jeg diskuterer Emini pris handling og handel hele dagen i mitt trading rom. Her er en prøvevideo som viser hva som skjer. Tilgang er 99 per måned gjennom BrooksPriceAction. Du kan be om en gratis 2 dagers prøveperiode. Handelsbøker Jeg har skrevet fire bestselgende bøker om prishandlingshandel, og håper å hjelpe handelsmenn til å tjene penger. De er publisert av Wiley og er tilgjengelige på AmazonFree hvordan man handler pris handlingsmanual Jeg skrev denne 26.000 ord online pris handlingshåndbok for å vise handelsmenn hvordan man handler og tjene penger som en profesjonell. Jeg baserte den på materialet i Brooks Trading Course. mine bøker. og hva jeg sier hver dag i Trading Room. Nedenfor er innholdsfortegnelsen som viser titlene i de 25 kapitlene i handlingshandboken Handling for handel. Jeg inkluderte flere kapitler i sin helhet og utdrag fra de andre. Den komplette håndboken er tilgjengelig for innkjøpte kjøpere av Brooks Trading Course. Selv om jeg bruker det meste stearinlys, tror jeg at konteksten er viktigere enn lysemønstre, enten jeg er dagshandel eller svinghandel. Dette gjelder for Emini, Forex markeder, aksjemarkedet og andre markeder. Jeg gjør mine handelsbeslutninger basert på hvor markedet er i markedssyklusen. Jeg bestemmer om det er i en trend eller et handelsområde. Hvis det er i en trend, bestemmer jeg da om det er i en kanal eller i en pause. Jeg strukturerer og styrer handlerne mine ved å bruke passende beskyttelsesstopp og profittmål. Boken Flash Boys har fått mye oppmerksomhet i det siste, men det har ingenting å gjøre med dagshandelen. Vi opererer i en tidsramme på sekunder til minutter, så millisekunder er meningsløse til vår handel. Imidlertid dominerer finansinstitusjoner handel og de fleste handel styres av datalgoritmer. Dette gjør at markeder beveger seg nærmere og nærmere, og det reduserer kanten for alle, men det vil alltid være handelsmenn som er bedre enn andre, og de vil konsekvent tjene penger. Traders trenger ikke å være bra, men de må være konsekvent gode. Selv om jeg skaller mange handler hver dag, bør swing trading være grunnlaget for enhver handelsmann. En svinghandel er bare en handel der belønningen er minst dobbelt så stor som risikoen. Siden 90 av stolpene på et hvilket som helst diagram forlater forhandlere forvirret, er sannsynligheten mesteparten av tiden for handel, lang eller kort, mellom 40 og 60. Det er derfor handelsmenn bør svinge trade823090 av tiden, går for en belønning som er på minst dobbelt så stor som risikoen resulterer i en matematisk lønnsom strategi (en positiv trader8217s ligning) for både oksen og bæresiden av handelen. Noen handelsfolk er komfortable trading ethvert marked, men andre foretrekker spesifikke typer markedsforhold. For eksempel liker jeg høy sannsynlighet handler, noe som betyr at jeg spesielt liker å handle under sterke breakouts. Andre næringsdrivende foretrekker liten risiko som en følge, de må ta handler med lav sannsynlighet. Dette betyr at de må gå for en stor belønning for å kompensere for den lave sannsynligheten. Mange erfarne handelsfolk tror at de ikke er gode til å plukke nøyaktig topper og bunner, men de er gode til å vite omtrent hvor de er. De skaler opp i bransjer, noe som øker sannsynligheten for å tjene penger på sin virksomhet. Men når en handler gjør noe for å øke sannsynligheten, må han betale for det med enten en mindre belønning, en økt risiko eller begge deler (en mindre gunstig risiko: belønningsforhold). Mange handlende gjør mesteparten av pengene sine i de første par dagene av dagen, og de ser ut til å svinge handelens reverseringer og trend breakouts. Selv om lignende trekk oppstår i de siste timene, er de mye vanskeligere å handle profittabelt siden gjentatte reverseringer dominerer slutten av de fleste dager. Det er greit å ikke handle den endelige timen. Å inngå med stoppordrer er det beste valget for de fleste forhandlere fordi markedet går, i hvert fall for ett kryss. Under sterke breakouts, kommer inn på markedet eller med begrensningsordrer på stengene, handles også i retning av markedsmoment, men er vanskeligere følelsesmessig for handelsmenn som starter. Erfaringshandlere vil bruke begrensningsordrer for å fade breakouts på toppen og bunnene av handelsområder, og vil ofte skalere i og hodebunnen. Det tar mange år med handel å gjøre det bra, og handelsmenn bør fokusere på andre oppføringer til de er konsekvent lønnsomme. Trade management er viktigere enn å plukke kjøp og salg signaler. Siden sannsynligheten for lønnsom lang eller kort handel er rundt 50 i løpet av 90 dager (markedet er i sterk utbrudd i løpet av de andre 10 av tiden, og sannsynligheten kan være 70 eller mer i de korte tider), er det en måte å strukturere en lønnsom lang handel og lønnsom kort handel på. Traders valgte bare om de vil kjøpe eller selge og deretter finne ut hvordan man kan håndtere handelens lønnsomme. For eksempel, når markedet er i et handelsområde, vil handelsmenn kjøpe lavt, selge høyt og hodebunn. Bulls skal skalere i lengder i den nedre halvdelen av serien og skalpe ut med fortjeneste i topphalvdelen. Bjørner vil gjøre det motsatte. De vil skalere i shorts i topphalvdelen og ta fortjeneste i nedre halvdel. Når jeg holder posisjoner over natten, gjør jeg det vanligvis ved å bruke put - og call-alternativer. Traders trenger ikke å forstå jernkondorer, ødelagte fløytefløyter, eller grekerne for å tjene penger fra handelsalternativer. Jeg bruker enkle setter, samtaler og sprer seg, og jeg handler dem akkurat som jeg lager og futures. Hvis jeg tror markedet går opp, kjøper jeg et anrop eller et anropsspredning. Hvis jeg tror det går ned, kjøper jeg en put eller et spredt spredning. Er andre alternativstrategier bedre Noen ganger, men så lenge det jeg gjør er fornuftig, bekymrer jeg mig aldri om noe annet som kan være bedre. Traders bør unngå 8220analyse lammelse8221 hvor de bruker så mye tid på å bestemme hvordan de får den siste krone ut av markedet at de ender opp med å bli forvirret til å legge handel og deretter don8217t få noen pennier Selv om jeg ikke tror at en psykolog kan hjelpe gjøre en næringsdrivende lønnsom, handelspsykologi er viktig. Traders må hele tiden jobbe for å hindre at deres følelser påvirker sine beslutninger. En god måte er å handle 8220I don8217t care8221-størrelsen. Handel liten nok slik at du ikke vil bekymre deg for å miste. Dette tillater handelsmenn å gjøre det som er riktig oftere. Det viktigste aspektet ved handelspsykologi er at handelsmenn alltid bør streve for å bli i deres komfortsone. De må være lykkelige. Hvis en handelsmann føler seg for engstelig, må han finne ut hvorfor. Går han for stor til en posisjon og er stadig bekymret for å miste for mye penger, kjøper han i en bjørn trend, håper at det nåværende reverseringsforsøket vil være det som endelig virker. Det er mye mindre stressende å handle i retning av at markedet går alltid i retning. Det er også mindre stressende å ta færre handler og svinghandel. Hver handelsmann har som mål å tjene penger for seg selv og deres familier, men det er viktig å ikke miste det større målet om å leve et lykkelig liv. Lære å handle kan hjelpe handelsmenn å oppnå begge mål Innholdsfortegnelse Hvert kapittel er et innlegg i bloggen min og disse artiklene gir grunnlaget for handel med prishandling og er en god oversikt over materialet i Brooks Trading Course. Kurset går inn i langt mer dybde og har mange flere eksempler. Men disse artiklene gir deg en ide om hvordan jeg ser og handler markeder. Brooks Trading Course

No comments:

Post a Comment