Thursday 19 October 2017

Forex Fraktal Avslapnings System


Utrolig nøyaktighet markerer de beste handler på et hvilket som helst forex diagram. Lett å bruke grensesnitt med klare inn - og utgangspunkter. Presisjonen av fraktaler kombinert med kraften i breakouts. Å komme tidlig på store bevegelser er hva Fractal Breakout Indicator handler om. Store bevegelser på 1000 pips kan fastslås nøyaktig før de går ut. Manuell handel har aldri vært mer moro. Trenden er din venn Vurderer styrken til en bestemt trend og beregner den beste tiden å gå inn på basert på retracements. Flere bekreftelser filtrerer ut dudene Etter en indikator venter indikatoren for en fraktal oppsett. Lettleste piler gir deg beskjed om at en potensiell handel brygger. Klare inn - og utgangspunkter En pil og en popup-varsel viser deg nøyaktig hvor du skal komme inn på markedet. Du kan til og med bli varslet via e-post. Ta dine manuelle handelsferdigheter til neste nivå. Forex roboter er flotte. Men det er viktig å sørge for at manuelle handelsferdigheter blir skarpe. Fractal Breakout Forex Indicator lærer deg hvordan du finner gode handler manuelt på et hvilket som helst forex diagram. En kompleks strategi i en enkel pakke De fleste vil aldri forstå fraktaler. Det er ok. Vår forex-indikator gjør alt tungt for deg. Fungerer bra med enhver forex robot. Bruk den sammen med noen forex robot for å supplere din handel. Det er det beste fra begge verdener. Handel så mye du vil etter arbeid eller full tid. Hjelper deg med å handle i et jevnt tempo. Ingen sena netter, ingen andre gjetning. Du vil alltid være klar for neste valutahandel. Det er velkjent at for å tjene penger når du kjøper i markedet, må du kjøpe lavt og selge høyt og vise et versa når du handler kort. Når vi kombinerer fraktaler, break-outs og trendstyrke, har vi et komplett trading system. Designet for alle tidsrammer eller valutapar Større tidsrammer gir deg større handler. Kortere tidsrammer gir deg flere signaler. En fullstendig forex-strategi Mer enn bare en annen forex-indikator. Full strategi som hjelper deg med å handle markeder fra start til slutt. Automatisk Fibonacci tar profittnivåer Få mest mulig ut av handelen din med automatisk tegnet, ta fortjeneste. Hva trenger jeg for å begynne å bruke denne indikatoren på min forex-konto Fractal Breakout Forex Indicator kjører inne i MetaTrader 4 handelsplattformen. Flere forex meglere tilbyr gratis MetaTrader 4 demo trading kontoer som har alt du trenger. Etter at MT4 er installert, må du bare legge indikatoren på et hvilket som helst forex diagram og begynne å handle. Er det nødvendig med tidligere erfaring Vi utformer all vår programvare med nye brukere i tankene. Alle kan bruke denne indikatoren uavhengig av ferdighetsnivå. Skal jeg bruke en forexrobot ved siden av dette systemet? Det er alltid oppmuntret å bruke flere roboter for å få de beste resultatene. Alle disse forex roboter er gode valg. Hva er de beste tider for å handle dette systemet? Enhver tid på dagen fungerer. Det er hundrevis av handelssignaler per dag, slik at du enkelt kan velge når du vil handle. Brukeranmeldelser Heres en rask rop for å gi deg beskjed denne uken har vært a. w.e. s.o. m.e. Med hjelp av webinarene klarte jeg å lukke 900 profitt. Jeg har brukt din Fractal Breakout Indicator i et par år nå, og jeg kan si at det har vært uunnværlig. Dette verktøyet er et must for enhver seriøs handelsmann. Hvis du handler selv til og med, må du ha dette verktøyet jeg har brukt på programvaren din i omtrent en uke nå, og jeg må si at jeg ikke vet hvordan jeg kunne levd uten at jeg har vært trading forex i over fire år, og dette har vært beste penger jeg har brukt på programvare for (forex) handel Så i avslutning - takk for et flott produkt jeg gjør en drap denne uken på indikatoren. Jeg har en stor handel i de arbeidene som (forhåpentligvis) vil lukke for over 1000. Jeg har økt mine størrelsesstørrelser som indikatoren går sammen, så min pengestyring er spot on. Til slutt er jeg sikker på at du er lei av mine vitnemål, men jeg deponerte 3000 på 16. juni og lukket 31. juni med 8 000 dollar. Jeg elsker kjærligheten din .. Denne nye indikatoren virker veldig bra for meg. jeg manualen fungerer veldig bra, og jeg vil gjerne med en av dine automatiserte roboter i denne uken også. takk for all din støtte da jeg først startet. Jeg kjenner Fractal Breakout, og jeg føler meg fantastisk. Jeg fortsetter å bruke den. Har du noen manual på spansk for denne indikatoren. Jeg vil lese alle detaljene på språket mitt, og kanskje har oversettelsen vært veldig vellykket. Dette er min andre konto. Jeg bruker allerede fraktalindikatoren på min primære akkreditering med fenominale resultater. Veldig fornøyd. Vennligst bruk dette som en anbefaling. Jeg har blitt brent av 3-4 andre robotsider på internett. Jeg begynte å tro alt dette var en svindel. Heldigvis kom jeg over nettstedet ditt og den fantastiske manuelle indikatoren. Jeg hadde 3 lønnsomme handler på rad tidligere i dag, og ting fortsetter bare å rulle. Jeg forteller deg hvordan ting går, men så langt er jeg verrrrrryyyyyyy opphisset av dette systemet. En Trader039s guide til bruk av Fractals Mange tror at markedene er tilfeldige. Faktisk er en av de mest fremtredende investeringsbøkene der ute en tilfeldig Walk Down Wall Street (1973) av Burton G. Malkiel, som hevder at kaster dart på et dartbord sannsynligvis vil gi resultater som ligner de som oppnås av en fondleder ( og Malkiel har mange gyldige poeng). Imidlertid hevder mange andre at selv om prisene kan synes å være tilfeldige, følger de faktisk et mønster i form av trender. En av de mest grunnleggende måtene som handelsmenn kan bestemme slike trender på, er ved bruk av fraktaler. Fractals bryter i det store og hele ned større trender til ekstremt enkle og forutsigbare reverseringsmønstre. Denne artikkelen vil forklare hva fraktaler er og hvordan du kan bruke dem til din handel for å øke fortjenesten din. Hva er fraksjoner Når mange mennesker tenker på fraktaler i matematisk forstand, tenker de på kaosteori og abstrakt matematikk. Mens disse begrepene gjelder for markedet (det er et ikke-lineært, dynamisk system), refererer de fleste handelsmenn til fraktaler i en mer bokstavelig forstand. Det er som tilbakevendende mønstre som kan forutsi reverseringer blant større, mer kaotiske prisbevegelser. Disse grunnleggende fraktalene består av fem eller flere barer. Reglene for å identifisere fraktaler er som følger: Et bearish vendepunkt oppstår når det er et mønster med høyest høy i midten og to lavere høyder på hver side. Et bullish vendepunkt opptrer når det er et mønster med lavest lav i midten og to høyere nedre sider på hver side. Fraktalene vist i figur 1 er to eksempler på perfekte mønstre. Merk at mange andre mindre perfekte mønstre kan forekomme, men det grunnleggende mønsteret bør forbli intakt for at fraktal skal være gyldig. Den åpenbare ulempen her er at fraktaler er forsinkende indikatorer - det vil si en fraktal kan ikke trekkes til vi er to dager i reverseringen. Selv om dette kan være sant, de fleste vesentlige reverseringer varer mange flere barer, så det meste av trenden vil forbli intakt (som vi vil se i eksemplet nedenfor). Bruke Fractals til Trading Like mange handelsindikatorer. fraktaler brukes best sammen med andre indikatorer eller analysemetoder. Kanskje den vanligste bekreftelsesindikatoren som brukes med fraktaler, er Alligator-indikatoren, et verktøy som er opprettet ved å bruke bevegelige gjennomsnitt som faktor ved bruk av fraktal geometri. Standardregelen sier at alle kjøpsreglene bare er gyldige dersom de er under alligatorens tenner (sentrums gjennomsnittet), og alle salgsregler er kun gyldige dersom de er over alligatorens tenner. Figur 2 er et eksempel på et slikt oppsett: Som du kan se er den primære ulempen ved dette systemet de store svingene som finner sted. Legg merke til for eksempel at den siste fraktalen hadde en nedtelling på over 100 pips og har fortsatt ikke truffet et utgangspunkt. Imidlertid er det utallige andre teknikker som kan brukes sammen med fraktaler for å produsere lønnsomme handelssystemer. Figur 3 viser et forex trading setup som bruker en kombinasjon av fraktaler (flere tidsrammer), Fibonacci-baserte bevegelige gjennomsnitt (plassert ved 89, 144, 233, 377 og deres inverser) og en momentumindikator. Leter på en nylig handelskonfigurasjon for GBPUSD-valutaparet for å se hvordan fraktaler kan hjelpe: Her er et grunnleggende regeloppsett som brukes når du bruker et diagram med en fire timers tidsramme: Start en posisjon når prisen har rammet lengst Fibonacci-bandet, men bare etter en daglig (D1) fraktal finner sted. Avslutt en posisjon etter en daglig (D1) fraktal reversering finner sted. Legg merke til hvordan fraktalene angir meningsfulle topper og bunner. Dette bidrar til å ta gjetningen ut av å avgjøre hvilket Fibonacci-nivå som skal handles. Alt vi trenger å gjøre er å sjekke om den daglige fraktalen oppstod. Vi bør også merke seg at trendstyrken begynte å øke ved salgsfraktalet, og toppet på buy fractalen. Selv om vi mister noen pips med bekreftelsen, sparer vi oss fra å miste ut på markedsstøy - 139 pips er absolutt ikke dårlig i tre dager. (For videre lesing, se Trading without Noise.) Ting å vurdere Her er noen ting å huske når Bruke fraktaler: De er forsinkende indikatorer. De brukes best som bekreftelsesindikatorer for å bekrefte at en reversering fant sted. Real-time topper og bunner kan bli surmised med andre teknikker. Jo lengre tidsperioden (dvs. antall stenger som kreves for en fraktal), jo mer pålitelig er reverseringen. Men du bør også huske at jo lengre tidsperioden, jo lavere antall signaler genereres. Det er best å plotte fraktaler i flere tidsrammer og bruke dem i forbindelse med hverandre. For eksempel, bare handel kortfristede fraktaler i retning av de langsiktige. Langs de samme linjene er langsiktige fraktaler mer pålitelige enn kortsiktige fraktaler. Bruk alltid fraktaler i forbindelse med andre indikatorer eller systemer. De fungerer best som beslutningsstøtteverktøy, ikke som indikatorer på egen hånd. Konklusjon Som du kan se kan fraktaler være ekstremt kraftige verktøy når de brukes sammen med andre indikatorer og teknikker, spesielt når de brukes til å bekrefte reverseringer. Den vanligste bruken er med Alligator-indikatoren, men det er også andre bruksområder, som vi har sett her. Samlet sett gir fraktaler gode beslutningsstøtteverktøy for enhver handelsmetode. Ressurser Dette er de to hovedkortpakker som inneholder fraktaler: Hvis du vil vite mer om kaosteori og dets applikasjoner på markedet, er en utmerket bok om temaet Profiting From Chaos (1994) av Tonis Vaga. En type kompensasjonsstruktur som hedgefondsledere vanligvis bruker i hvilken del av kompensasjonen som er resultatbasert. En beskyttelse mot tap av inntekt som ville oppstå hvis den forsikrede døde. Den navngitte støttemottakeren mottar. Et mål på forholdet mellom en endring i mengden som kreves av et bestemt godt og en endring i prisen. Pris. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppgrenseordre vil. Bruke Fractals Profittabelt Tilknyttet Nov 2008 Status: Medlem 167 Innlegg Bruke fraktaler, pivotpunkter, støtte og res. kan hjelpe med å få mange pips. Dessverre har de fleste systemene jeg har sett programmert bruke en fraktal quotbreakoutquot vs bruk av fraktal som reverseringer som jeg tror å være å forlate mye å være ønsket. Det er en vanlig misforståelse at standardfractalindikatoren som kommer med MT4 repaints. Men det som er misforstått er at fraktalen vises en stolpe tilbake. Skulle prisen overstige fraktal i den andre retningen mens stangen er åpen, vil fraktalet forsvinne. (Du må stoppes ut). Når det er sagt, og ikke glem å bruke et filter, er Gator vanlig med fraktal, se vedlagt diagram for å forstå hva jeg refererer til. Hvis noen kunne programmere en EA til å utføre på barens åpning, ville det gi folk en stor mengde pip gripende muligheter per handelsdag. Stopp ville bli plassert fraktalen som nettopp har dukket opp. Jeg vil bruke manuell bekreftelse, slik at du kan filtrere handler med hvilke filtre du vil bruke. Jeg bruker fraktaler når mitt vanlige trending system (som er utrolig programmert, TAKK igjen) er hakket, jeg har savnet en handel, eller i anstendig rekkevidde. Selvfølgelig på en live konto. I det vedlagte bildet vil du se siden London åpent er det flere handler for rundt 40 pips på et 15min diagram (5mins også med et filter) så kom selvfølgelig US Gdp ut for det siste store trekket vist. Ved hjelp av stokker var faktumprisen hoppende av midtpivot, og fraktalet jeg klarte å få 120 pips. Selv om jeg ikke vil anbefale nye handelsmenn, handler noen nyhetstid. Anyways, noen vil ta en chot på det jeg tror det ville være til fordel for mange intraday handelsfolk. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Kommersiell Medlem Ble Medlem Jul 2008 562 Innlegg Jeg hadde spilt med fraktaler før, prøvd flere ideer med EA. Pass på å forklare hva som er din rulesidea Hvis det er mulig, prøver jeg å kode det. Ble med Mar 2006 Status: TAKK MERLIN, TWEE og FF Team 4.620 Innlegg Her går du PipJunky. Jeg skrev dette denne morgenen. Igjen gir jeg ingen krav på lønnsomhet. Men det gjør det du ba om. Forklaring på innganger: ekstern int Magic 910 ekstern dobbel Masse 0,10 Brukt hvis AutoMoneyManagement falsk ekstern bool AutoMoneyManagement false Vil automatisk beregne masse størrelse basert på PercentToRisk ekstern dobbel PercentToRisk 1 Prosent mengde saldo til risiko på handel ekstern int LookBack 2 Barer tilbake fra nåværende åpen til se etter en Fractal Ekstern Int Slippage 5 Mengde pip slippe tillatt uten å forårsake en requote ekstern bool BrukFractalForStop true Bruker den siste fraktalen til den nåværende åpne for å beregne StopLoss ekstern dobbel Maksimumstopp 35 Maksimalt tillatt stoppbeløp i pips ekstern dobbel RRRatio 2 Belønning: risikofaktor (Ved 2 Takeprofit er dobbelt så stor som StopLoss) Ekstern dobbel Offset 0 Avstand over eller under bar for stoploss Ekstern streng Notatnoteringstid er Broker timequot Ekstern Int StartTrading 7 Start av trading økt Ekstern Int StopTrading 17 Slutten av trading sesjon Hvis du la BrukFractalForStop falsk, StopLoss beregnes fra den siste linjen til enten den høye eller den lave pluss offsetavhengig avhengig av om det er et kjøp eller en selg. Også, jeg designet GetFractal-funksjonen for å ignorere Fractals som forekommer i samme bar både øvre og nedre på samme bar. Funksjonen behandler dem som ingen fraktal i det hele tatt. Grunnen til at jeg gjorde dette, er at det ikke er mulig å finne ut om man skal kjøpe eller selge. Takk igjen jones. Fantastisk re lønnsomhet. Jeg bruker bare de to ideene du så sjenerøst programmert for oppføringer med manuell bekreftelse mens du bruker riktig teknisk analyse. Profitten kommer fra å bestemme de beste utgangene, pivotene, PPS osv. Så alle som kan lese denne tenkningen, dette er et quotset og glemmer system ville være feil. Ved å ha inngangssignalene quote opp med manuell bekreftelse, trenger jeg ikke å stirre diagrammer hele tiden i frykt for å savne en oppføring som plager meg mer enn å bli stoppet ut. Tilfelle og poeng: Som jeg skrev dette, var det kort på EurUsd quotpoppedquot på den forrige EA du programmerte. Ved å bruke annen analyse klikket jeg ganske enkelt OK, og dette har vært en 30 pip-melding. Så takk, takk, takk Hvis du lurer på hvorfor de 2 forskjellige EAene: Jeg bruker mesteparten av tiden på 1 og 5 min diagrammer ved hjelp av det andre systemet. Fraktalene jeg liker på EurUsd 15 min. Selv om jeg har flere skjermer, pleier jeg å savne fraktalbevegelsene på 15 minutter. Så å ha EA der, ved hjelp av filtre og popup for handel, kan jeg bare se over og ta det eller la det gå. Med 3 lønn til lønn, overhead og en familie, teller en ekstra kant. Så takk igjen og vær så snill og vennligst gi meg beskjed om hvordan jeg kan gjengis. PS. Har lagt et bilde for de lurer på hva jeg snakker om. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Takk igjen jones. Fantastisk re lønnsomhet. Jeg bruker bare de to ideene du så sjenerøst programmert for oppføringer med manuell bekreftelse mens du bruker riktig teknisk analyse. Profitten kommer fra å bestemme de beste utgangene, pivotene, PPS osv. Så alle som kan lese denne tenkningen, dette er et quotset og glemmer system ville være feil. Ved å ha inngangssignalene quote opp med manuell bekreftelse, trenger jeg ikke å stirre diagrammer hele tiden i frykt for å savne en oppføring som plager meg mer enn å bli stoppet ut. Jeg trenger ikke å gjengi, jeg lærer noe hver gang jeg programmerer en annen ide. Takk for skjermbildet. Jeg vil se nærmere på den. ps, grunnen til at jeg kalte den NSWave er fordi mønsteret som dannes fra en fraktal høyt til en fraktal lavt og deretter begynner å bevege seg opp igjen, er en form som bokstaven quotNquot flyttingen fra lav til høy og deretter begynner å bevege seg ned er en form som brevet quotSquot i en bølgeformasjon for enten. Dette er en vanlig misforståelse. En fraktal vises 2 barer tilbake. Men hvis den nåværende prisfeltet (2 bar fremover) overstiger fraktal, forsvinner standardfractalindikatoren i MT4. Dette skjer sjelden for et par ganger i uken. Bruk av de to oscillatorene som er oppført, forhindrer det. Jeg legger til en oppdatert versjon av EA Smjones skrev. Denne EA vil kun vise et kjøp eller salg når AO og AC justerer (grønn eller rød). Dette bør brukes med manuell bekreftelse og filtrering av BBstops som tidligere lagt inn. Jeg legger også til Tfractal (jeg glemmer. Takk for hjelpen på dette verktøyet.) Jeg kunne laste ned og installere TFractal. Men NSWave EA v1.1 kunne jeg ikke installere i min MT4. Enhver hjelp Hvilken forskjell er TFractal og NSWave Ola, gutter, det er flott å ha deg med å hjelpe deg. Smjones, takk for NSWave EA, jeg bruker den til grunn av min EA (håper du ikke bryr deg), jeg finner det veldig nyttig, jeg var også i stand til å modifisere det er jeg totalt bommerskriver med koding, siden koden er veldig enkel. Jeg har lagt til 2 x MA filter. Ganske lovende. Jeg vil inkludere noen MM, som ManageTP EA, med trailing stop, break even osv. Jeg vet langt å gå. Glad det virker for deg og at du har brukt et filter. Jeg tok flere pips med det i dag og håper du gjorde det også, pipjunky, ultra raskt svar, jeg er imponert (bue). Jeg er nybegynnerhandler, etter 2 måneder av lesing og kontroll (og søker etter hellig gral, han han, sløsing med tid), bestemte jeg meg for å lage min egen handelssystem. Jeg har grunnleggende ide å se på for. Etter utallige tråder, sider, PDF-filer etc. og millioner forskjellige meninger. Jeg begynte å kaste MT4 originale indikatorer på diagrammet. en etter en. inntil. (clickndrag Fractals). WOW, nice Så jeg gjorde leksene mine og kom hit (bue) Takk, pipjunky, for å starte denne tråden (bue). Veldig interessert i det du gjør. Flott tråden og ideer jeg trenger å sette i den gamle hopperen

No comments:

Post a Comment